Virtuali Kelionė

Išsamiau apie virtualios realybės technologijas

VIRTUALŪS TURAI

Ši technologija plačiai naudojama viešbučių, restoranų, pramogų kompleksų, nekilnojamo turto, nuomojamų objektų pristatymui, turizmo ir paslaugų srityse.
Kuom tai geriau už nuotraukų galeriją ar vaizdo įrašą?
  • Efektyviai perteikia erdvės ir aplinkos suvokimo jausmą.
  • Supažindina su lankytina vieta ar patalpų išdėstymu (GoogleMaps Street View)
  • Naudojant virtualios realybės akinius sukuria efektą, lyg matytumėte vaizdus savo akimis.
  • Virtuali realybė sparčiai populiarėja rinkoje – tai unikalus ir informatyvus informacijos perteikimo būdas.
Virtualaus turo kūrimo etapai:
  • Fotografija. Vienas apžvalgos taškas vidutiniškai susideda iš nuo 8 iki 30-ties nuotraukų, daromų iš vienos tikslios pozicijos fotografuojant įvairiais kampais, kai bendra nuotraukų plotmė kartu sudėjus apima 360 laipsnių platumos ir 180 laipsnių aukštumos.
  • Retušavimas (Photoshop). Sukūrus vientisus panoramų failus, kiekvienas jų apdorojami nuotraukų retušavimo programa, suderinamos spalvos, pašalinami nereikalingi objektai.
  • Platformos konfigūracija. Apžvalgos taškų (vientisų panoramų) rinkinys talpinamas platformoje, kurioje sukuriamas interaktyvus ir vartotojui patogus būdas naršyti ir orientuotis virtualiame ture, sukuriami meniu punktai, valdymo mygtukai, informaciniai moduliai, žemėlapis su mygtukais į konkrečius apžvalgos taškus, turas susiejamas su kitais kliento internetiniais tinklapiais ar socialiniais tinklais, taip pat gali būti integruojamas į jau esamą kliento tinklapį.